نمایشگاه  مجازی آثار  هنری دانشجویان  دانشگاه پیام نور  مرکز شیراز

نمایشگاه مجازی آثار هنری دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

گالری مجازی دانشگاه پیام نور وابسطه به کانون هنر دانشگاه پیام نور مرکز شیراز
نمایشگاه  مجازی آثار  هنری دانشجویان  دانشگاه پیام نور  مرکز شیراز

نمایشگاه مجازی آثار هنری دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

گالری مجازی دانشگاه پیام نور وابسطه به کانون هنر دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

دومین اثر ارسالی " آرزو پاکزاد " دانشجوی رشته مهندسی نفت دانشگاه پیام نور - مرکز شیراز




IMG_20141202_WA0022.jpg (652×1037)







دومین اثر ارسالی " آرزو  پاکزاد " دانشجوی رشته مهندسی نفت دانشگاه پیام نور - مرکز شیراز

 

نظرات 1 + ارسال نظر
میدیا جادری دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 09:12

با سلام ..میدیا جادری هستم.. رشته الهیات فقه و مبانی حقوق اسلامی.. نقاش هستم سبک رئال تابلو رنگ روغن کار میکنم ..تمایل دارم که در این نمایشگ
اه شرکت کنم... با تشکر

سلام

خوشحال می شویم کارهایتان را برایمان ارسال نمایید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.